Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě


1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ


Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 600,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány společnosti www.uhrazeno.cz k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku můžete stornovat do max. 24 hod. od objednání.
O přijetí, zpracovávání a expedici objednávky je kupující informován na email uvedený ve svém zákaznické profilu. Veškeré argumentace a odůvodnění nepřevzetí či odmítnutí zásilky (např. neobdržení výzvy od doručovatele, neobjednání zboží) je považováno za čistě účelové. Spotřebitel má právo do 7 dnů aktivně požádat o opětovné zaslání objednaného zboží, za které musí předem zaplatit na účet. V takovém případě nebude smluvní pokuta účtována. Opožděné zaslání balíku není důvod pro nevyzvednutí zásilky.


3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do potvrzení z naší strany zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail, číslo objednávky a popis objednaného zboží. Již odeslané zboží je kupující povinen převzít a uhradit ve lhůtě 14 dnů od odeslání zboží.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme:
- Českou poštou:
na dobírku a k částce za objednané zboží je připočítáno poštovné, dobírka a balné:
do 700,- kč - 75,- kč
701,-kč a více je zdarma

nebo můžete zaplatit předem na účet a k částce za objednané zboží je připočítáno poštovné a balné:
do 700,-kč - 45,- kč
701,-kč a více je zdarma

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 5 do 10 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží dle platného § 53, odst. 7 Občanského zákoníku. Toto právo není primárně určeno pro řešení reklamace zboží.
Pokud se tak rozhodne, musí projev vůle o odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Doporučujeme tak učinit nejlépe písemnou formou, která zajišťuje zejména prokazatelnost učiněného právního úkonu, kterým se smlouva ruší. (adresa: Mirgusová Jana, Moskevská 2717, Tábor 39005, tel.: 608 058 301)
Spotřebitel je povinen odevzdat prodávajícímu nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím zpět. Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem, a to nejpozději do 30 dnů od účinnosti projevu vůle kupujícího (od doručení odstoupení od smlouvy).
Při nesplnění uvedených podmínek může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží. V případě nedodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy je takové odstoupení od smlouvy neplatné a spotřebiteli tím nevznikají žádná práva na vrácení zboží.



8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám zboží vyměníme za jiný druh, pouze však do 14 dní od převzetí zboží kupujícím.

POSTUP:
1) Informujte nás předem telefonicky, či e-mailem
, či písemně
2) Zboží zašlete jako doporučená zásilka nebo balík (ne na dobírku) na adresu:

MIRGUSOVÁ Jana, Moskevská 2717, 390 05 Tábor

3) Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv poškození, opotřebení a musí být zpět zasláno originálně zabalené spolu s kopií dokladu o koupi zboží.
4) Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
5) Je-li zboží v pořádku, neprodleně Vám zašleme vyměněné zboží na dobírku v ceně poštovného.

 
9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním


POSTUP:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, faxem či písemně
2)
Zboží zašlete jako doporučená zásilka nebo balík (ne na dobírku) na adresu:

MIRGUSOVÁ Jana, Moskevská 2717, 390 05 Tábor

3) Do zásilky přiložte čitelně a srozumitelně uvedený popis závady, vaši adresu
4) Přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
5) Informace o stavu reklamace získáte na e-mailovou adresu, která je uvedena v objednávce reklamovaného zboží. V případě, že Vám do uvedené schránky žádná zpráva nepřijde, volejte prosím na číslo 608 058 301 v pracovní dny mezi 9.00 až 16.00 hodinou, kde získáte potřebné informace, nebo nás kontaktujte na e-mail fmgroup@centrum.cz.

Vaši oprávněnou reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy je reklamace v pořádku přijata, a na naše náklady zboží zašleme zpět. Dnem vyřízení reklamace je den předaní zboží přepravci (Česká pošta). 


MIRGUSOVÁ Jana
Moskevská 2717
390 05 Tábor
IČO 72151561
Tel.mob.: +420 608 058 301


Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
zpět
Copyright © 2017 Parfémy Federico Mahora - FM Group. Powered by Zen Cart & Zen Cart Czech Support Site
Parse Time: 1.459 - Number of Queries: 90 - Query Time: 0.822789175568
Untitled Document